Prasmingų renginių diena Vilniuje

Veprių kaimo bendruomenė vykdydama Ukmergės rajono savivaldybės finansinę paramą gavusį projektą „Pabūkim kartu“ organizavo edukacinių renginių dieną Vilniuje. 50 bendruomenės žmonių renginių diena prasidėjo Katedros aikštėje bei Katedroje. Po to kilome į Gedimino kalną, apsilankėme Gedimino pilyje.

Čia klausėmės įdomaus gidės pasakojimo apie Vilniaus istoriją, grožėjomės Vilniaus panorama nuo Gedimino kalno. Pasivaikščiojome po įspūdingą Bernardinų sodą. Labai patiko įspūdingas fontanas, sutvarkytos erdvės. Apžiūrėjome sodo augmeniją, alpinariumus. Aplankę Bernardinų bei šv. Onos bažnyčias, pasigrožėję jų architektūra rinkomės į Valdovų rūmus. Pasidaliję į dvi grupes su gidėmis vaikščiojome po Valdovų rūmus, susipažinome su Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės istorija, muziejaus ekspozicija. Nepakartojamus įspūdžius patyrėme išėję iš Valdovų rūmų į Katedros aikštę, kur po inauguracijos Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė priėmė Lietuvos miestų bei miestelių vėliavų pasveikinimą. Mes visi buvome įspūdingo renginio dalyviai, kartu su visais sveikinome prezidentę, pamatėme ją iš arti.

Pailsėję Belmonto parke, apžiūrėjome labai gražiai sutvarkytą aplinką. Smagu buvo pailsėjus pasivaikščioti po Lukiškių aikštę, Gedimino prospektu bei prie Seimo rūmų. Grįždami užsukome į Sudervę. Didelį įspūdį paliko akmenų skulptūrų parkas, puikiai sutvarkytas ežero paplūdimys. Kadangi namo važiavome per Kernavę, trumpam poilsiui stabtelėjome Kernavėje. Daugelis iš mūsų dar turėjo jėgų ne tik pailsėti, pasigrožėti piliakalniais, bet ir užlipti į juos.

Grįžome kupini įspūdžių ir labai daug pamatę bei sužinoję. Tikrai nieko nėra malonesnio už keliavimą kartu su gerai pažįstamais žmonėmis. Dienos renginių metu mes turėjome galimybę giliau pažinti savo tautos istoriją. Nors projekto dalyvių amžius buvo nuo septynerių iki aštuoniasdešimt penkerių metų, kiekvienam ši diena paliko neišdildomus įspūdžius bei norą ir ateityje keliauti bei labiau pažinti Lietuvą.